Ganbare Kickers..!!

Last posting aku citer pasal rock kapak kan... jadi hari ni aku nak citer lagi pasal zaman aku kecik-kecik, kali ni pasal citer kartun... Masa aku sekolah rendah, banyak giler kartun yang aku minat... Kalo korang ingat la, ada Voltron, Thundercats, Silverhawks, G.I. Joe, Saber Rider, Tosho Daimos, Mask, Carebears, Transformers (yeah, citer ni dah ada zaman aku kecik2 lagik) dan banyak lagi la....

Tapi dalam banyak-banyak citer katun nih, ada satu citer yg aku giler b4b1s minat, tajuk dia "Kickers"... citer katun pasal bola sepak... AKU SIAP RECORD DALAM VIDEO TAPE LAGI CITER NI (3 tape, tapi dah hilang... tape ke-3 ada lagi kot, kene cari)..... watak utama dia kakeru (Kakeru Daichi), sorang budak yg power giler main bola dan dia pindah sekolah & join team bolasepak paling caplez la kat tempat dia.... nama team tu "Kitahara Kickers".... team ni tak penah menang walau 1 game pon, nak score sebijik gol pon payah... tapi dgn kehadiran kakeru ni, team tu semakin improve dan menjadi salah satu team yg kira kuat gak la kat area tuh... antara nama yg aku ingat, masaru (golkeeper), Kenta (yg berlagak tu), Tetsuya, Mamoru (yg tinggi cam galah tuh), Manabu (yg pakai spek), Hideo (rambut biru), Taichi (yg gemuk terer throw-in).... pastu dia punya rival, team Nanyon... kapten dia Uesugi, golkeeper paling terer dalam alam maya pada nih... Fuhhh best giler citer nih.... Dulu tuh hari ahad kul 5pm memang lekat kat umah laaa...


Ni la hero dia - Kakeru Daichi


dari kiri -> Kenta, Kakeru, Masaru, Mamoru & Hideo


Ketua Pasukan Nanyon - Uesugi (power giler mamat nih)

Ni lagu opening dia...


2 comments:

rumet 10:30 AM

download la weyy.. aku pon nak tgk balik kickers ni!

ephol 11:25 AM

tak jumpa la rumet... kalo ada kompom aku donlod...