My New Toy

.
Hah.. aku ada mainan baru sekarang..


YAMAHA Lagenda 110Z


Hitam itu emas



hahahahhahah dapat je motor ni, semua orang yg aku jumpa suh pasang kunci bebanyak, sbb Lagenda ni kira motor PANAS.. ramai penyangak yg target. Aku beli motor ni pun untuk kesenangan aku & ita. Ye la, kete sebijik je. Pagi aku kene hantar huda gi umah atuk dia, pastu hantar ita & ayen kat UPM, pastu baru pegi keje. Selalunya KOMPOM aku sampai opis kul 8.45 paling cepat. Pastu tghari plak ita kene naik beskal amik ayen kat umah babysitter dia then hantar gi taman asuhan. Ptg kul 5 lebih kene amik ayen kat taman asuhan. Dah la umah babysitter jauh, dalam 1-2km ada kot dari opis ita, pastu dah nak masuk bulan posa plak, letih la nak kayuh beskal tghari.

Kesimpulannya, skang ni aku pegi keje naik motor. Takyah la aku redah jem lagik (redah tetap redah tapi bleh cilok). Bleh sampai opis sebelum 8.30. Takde la ita aku bising kalo time balik lambat sampai opis dia, sbb dia bawak kete. Tghari dia bleh amik ayen kat umah babysitter naik kete, bulan posa pun tak kisah sbb tak la letih nak mengayuh basikal. Kul 5 sharp dia bleh amik ayen & balik dah.

Adiosssss.....

3 comments:

rumet 3:01 PM

jadi pelesit jalanan la pasni!

...rux... 2:11 PM

Jd mat remp!

kata nk 135Z...

ephol 10:46 AM

135LC la ruza.... mahal laaaa... downpayment kene UP.. installment bulan2 pun ke UP gak...